• 09146646356-04134264517
  • 09146646356
  • جاده تبریز،آذرشهر،شهرک صنعتی رجایی شمالی

قیمت تراکت به چه عواملی بستگی دارد؟!

قیمت تراکت به چه عواملی بستگی دارد؟!

قیمت تراکت به چه عواملی بستگی دارد؟!

جنس کاغذ:

کاغذ تحریر:

کاغذ هایی که در ادارات،بانک ها،مدارس و … استفاده میشه و معروف به دو سایز A4,A5 هستند.

کاغذ گلاسه:


گلاسه مرغوب ترین نوع کاغذ است، هرچه گرم این محصول بالاتر باشد، کیفیت چاپ افزایش پیدا میکند، به واسطه جذب عالی جوهر در این محصول کیفیت رنگ ها فوق العاده بالا هست.

کاغذ کتان:

کاغذ کتان به نوعی از کاغذ گفته می شود که دارای بافت در درون کاغذ می باشد،کاغذ کتان به دو نوع تقسیم میشود:
۱.کتان آلمان: این کتان آلمان برگرفته از الیاف گیاه کتان می باشدساختاراین مقوا بسیار شبیه پنبه و سلولوزی شکل است و بافت های تارپودی شکل خاصی بر روی آن وجود دارد، علت نامگذاری آن مربوط به تکنولوژی
و اختراع آن از جانب آلمان ها می باشد.
۲.کتان امباس: کتان امباس از لحاظ ساختار ظاهری به کتان آلمان شباهت دارد با این تفاوت که طی عملیات امباس بافت های متنوع روی مقوا هک میشود.

کاغذ کرافت:

این نوع کاغذ معمولاً با رنگ قهوه‌ای یا با رنگ سفید تولید می‌شود و با دوام می‌باشد،عموماً برای بسته‌بندی جعبه،کارتن،پاکت (کرافت) بکار می رود گرماژ و وزن این کاغذ بسیار متنوع است به‌طوری‌که از ترکیب آنها در تولید ورق و کارتن امکان تولید بیش از یک‌صد نوع ترکیب در ورق های ۳ لایه و ۵ لایه میسر می‌گردد و به‌صورت کاغذ کرافت، مقوای کرافت و مقوای زبریا خشن کرافت می‌باشد.

کاغذ الوان (کاهی) :

این کاغذ پایین ترین گرم و نازک ترین ضخامت را داراست، و ارزان ترین کاغذ نیز محسوب میشود،تراکت های رنگی موجود در سطح شهر و فاکتورها اکثرا با کاغذ الوان چاپ میشود.

سایز کاغذ:

مواد اولیه مرغوب:

جوهر و سلفون با کیفیت یکی از فاکتور های اصلی صنعت چاپ میباشد، ما در بیست دیزاین، این نوید را به مشتریان عزیز میدهیم که از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده میکنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×