• 09146646356-04134264517
  • 09146646356
  • جاده تبریز،آذرشهر،شهرک صنعتی رجایی شمالی

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات چاپ بیست دیزاین:

کلیه مقررات چاپ بیست دیزاین طبق قوانین وزارت ارشاد اسلامی میباشد.
1. شیت های عمومی دارای میانگین رنگ خاصی هستند و نسبت به مواد اولیه رنگ متفاوت تری خواهد داشت، لذا در شیت های عمومی 15 % نسبت به مانیتور دیجیتالی اختلاف رنگ وجود دارد.
2. رنگ های چاپی نسبت به نوع کاغذ متفاوت خواهد بود به طور مثال رنگ چاپی در کاغذ تحریر و گلاسه متفاوت میباشد.
3. به علت تغییر مواد اولیه (سلفون،جوهر،کاغذ و …) ممکن است 30% اختلاف رنگ در نمونه چاپی قبلی و جدید رخ دهد.
۴.سفارشاتی از قبیل: چاپ فال، دعانویسی، چهره یا بدن خانم، آموزش رقص، تاتو، نصب آنتن ماهواره، DJ ، طرح های مشابه پاسور، عکس بدنسازی ( فقط بالاتنه قابل چاپ می باشد)، شرکت های هرمی، عکس افراد مشهور و هرگونه مشاغلی که منع قانونی داشته باشد.

نکته:اگر سفارشی که ممنوعیت چاپی دارد،توسط شما ثبت شود و درصورتی که از چشم متصدی کنترل مجموعه دور بماند و وارد پرسه چاپی شود این سفارش توسط مجموعه امحاء خواهد شد و غیر از هزینه سفارش ، کلیه مسئولیت این امر، اعم از جریمه های نقدی و کیفری به عهده سفارش دهنده می باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، این امر را در نظر بگیرید.

5.در هنگام ثبت سفارش به کتابی یا سکه بودن فرم بندی دقت فرمایید (کلیه سفارشات ما کتابی میباشد)
6.سفارشاتی از قبیل آرم شرکت های دولتی،انواع برچسب و سفارشات با متن لاتین،برچسب های مواد غذایی،مواد دارویی،شیمیایی،آرایشی بهداشتی،انواع کارت ضمانت و … ملزم به ارائه مجوز از وزارت ارشاد اسلامی میباشد.
7.در سفارشات بروشور به دلیل سرعت خط تا در سفارش احتمال 0 تا 5 میل جابجایی در خط تا وجود دارد، به همین دلیل از استفاده از تغییر رنگ های ناگهانی روی طرح ها بروشور و در محل های تا خودداری نمایید و در صورتی که جابه جایی لت ها زیر 5 میل باشد شامل گارانتی نمی گردد.

8. مسئولیت خرابی فایل یا بد رنگ شدن کار ( در صورت ثابت نشدن قصور از جانب مجموعه ما) بر عهده مشتری است.

9. در صورت ثبت سفارش و عدم پرداختی کار شما معلق میماند.


لطفا هنگام سفارش به نکات زیر توجه فرمائیدبه منظور پائین آوردن خطای کاربری و تسریع در ذخیره سازی سفارشات خود متن پائین را مطالعه بفرمائید.

 

– کارها با 30 % اختلاف رنگ مواجه می شود.

 

تمامی سفارشات چاپی با 3% تا 7% باطله یا کسری تحویل داده می شود.

 

 

– در کارهای بزرگتر از A5 در فرمهای ویزیت و بزرگتر از A3 در فرم های تحریر و گلاسه مسئولیت به عهده مشتری میباشد 

– چنانچه فایل به صورت JPEG – TIF صحیح نشده باشد مرکز مسئولیتی در قبال کار ندارد .

– چنانچه کارها RGB – JPG باشد مسئولیت رنگ به عهده مشتری می باشد .

– چنانچه در فرم های کتان از رنگ های تمپلات و نوشته های چهار رنگ استفاده شود مرکز مسئولیتی در قبال خرابی کار ندارد .

– در فرمهای ویزیت فاصله 3 میلی متر و فرمهای دورگرد 5 میلی متر خلاصی برش رعایت شود .

– در فرمهای ویزیت باطله کارهایی که ابعاد آن A5 و از A5 بزرگتر باشد مرکز مسئولیتی در قبال کار ندارد .

– بعلت حلاصی برش به هیچ عنوان از کادر در سفارشات عمومی خود استفاده ننماید .

مواردی که قبل از چاپ باید رعایت شود و شامل گارانتی نمیشود

– فایل آماده چـاپ بایستی به صورت عکس (JPEG) تحویل مجـموعه شود. در غـیر این صـورت خرابی به عـهده سفارش دهنده می باشد

– از مدل های رنگـی غـیر از CMYK و یا ترکـیب های 16Bit استفاده نشود. در صورت استـفاده نتیجـه چاپی با خطای رنگی 60% و یا بیشتر مواجه خواهد شد.

– چنانچـه در سفارش های کتـان از رنـگ های تمپـلات استفاده شـود، نتیجـه چـاپـی دچـار پـشـت زدگـی و مشــکـلات دیگر خواهد شد. در طراحی این فـرم ها از رنـگ های پر و نوشـته های چهار رنگ استـفاده نشود. در صـورت بروز هرگونه خطا کلیه مسئولیت به عهده مشتری خواهد بود.

رنگ تمپلات: به رنگ های پر که به صورت یکنواخت در کل و یا قسمتی از طرح استفاده شده باشد، گفته می شود.

– کـیفیت کلیه فایل های چـاپی بایستی 300Dpi باشد در صورت استفاده از کیفیت تصـویر پایین ترکارهای چاپی شما با افت کـیفیت مواجـه خواهد شد.

– در صـورت استفـاده از نوشتـه های 4 رنگ مرکز مسئـولیتی در قبال خـرابی سفارش نخـواهد داشـت.

– به طور کلی مجموعه مسئولیتی در قبال خوانده شدن QR-Code نخواهد داشت.اما در صورت استفاده از آن فقط از رنگ مشکی تک رنگ (k=100) استفاده نمایید.

– در فـرم های ویـزیت 3 میلی متـر و در محصولات لمـینیت 5 میلی مـتر خـلاصـی بـرش رعـایت شود. در محصولاتی که برجـستگی دارد ، فایـل های برجستگی آن از کناره های کار 7 میلی متر فاصله داشته باشد.

– در کـلیه سفارشات چـاپی خـطای برش وجود دارد. ( حـداقل 3 میلی متر) دقـت داشتـه باشید در صـورت حساسیت سایز سفارشتان ، بایستی این خطـا را در نظر بگیرید.(یعنی سفارشات خود را 2 میلیمتر بزرگتر از اندازه ای که می خواهید ثبت کنید.)

– در محصولاتی که برجستگی دارند بایـستی روی هم خـوردگی فـیلم کار (فایل قسمت های برجـستگی) با فایل چـاپی دقیق باشد. در صورت عدم رعایت این امر ممکن است قسمت برجستگی کار اجرا نشود.

– در سفارشات تامپلات رنگ امکان حباب دار شدن  یا عدم چسب کامل لمینت برروی کار در لمینتهای براق و مات موجود هست در صورت بروز می توانید در شهر خود آن را از دستگاه پرس عبور نمائید  . لطفا در هنگام سفارش به این موضوع دقت لازم راداشته باشید .

– در سفارشات قالبدار امکان جابجایی قالب ضرب شده برروی کار مانند سفارشات فانتزی 3 تا 5 میل می باشد پس دقت داشته باشید رنگ کار و رنگ کل بک کار با هم یکی باشد که در صورت خلاصی قالب به مشکل بر نخورید.

×