• 09146646356-04134264517
  • 09146646356
  • جاده تبریز،آذرشهر،شهرک صنعتی رجایی شمالی

چرا باید از بروشور تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنیم ؟

چرا باید از بروشور تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنیم ؟

چرا باید از بروشور تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنیم ؟

امروزه بسیاری از شرکت­‌های تجاری برای معرفی کالا و خدماتشان به طیف وسیعی از مخاطبان، از بروشورهای تبلیغاتی استفاده می‌­کنند. انتخاب یک بروشور مناسب، به عنوان یکی از قدرتمندترین و متداول‌­‌ترین روش­‌‌‌های بازاریابی، می‌­تواند تأثیر به سزایی در افزایش رونق کسب و کار شما داشته باشد. این ادعا چندان دور از واقعیت نیست که چاپ بروشورهای تبلیغاتی مؤثر و منحصر به فرد جزءِ جدایی ناپذیر هر فرایند بازاریابی موفق است.

اگر با بروشورهای تبلیغاتی آشنایی زیادی ندارید، مطالعه این مقاله علاوه بر آشنا کردن شما با ویژگی­ها و مزایای آن­‌ها، کلیه شک و شبهه­‌هایتان در مورد استفاده از این روش تبلیغاتی را نیز برطرف خواهد کرد. اما قبل از این­ که خوبی‌­های استفاده از بروشورهای تبلیغاتی و فاکتورهای مؤثر بر میزان اثر بخش بودن آن‌­ها را به شما معرفی کنیم، ابتدا مروری کوتاه بر تعریف و کاربرد این بروشورها خواهیم داشت.

بروشور ها را می توان در بیانی ساده تر برگه هایی که چند خط تا می خورند و در هر صفحه مطالبی تازه را برای ما بیان می کنند نامید. بروشور ها بصورت تک لتی یا دولتی و یای بروشور های ۳ لتی و ۴ لتی تولید می شوند. بروشورها برای استفاده از کسب و کارهایی که تازه به عرصه رقابت با رقبای قدیمی خود وارد شده اند، مورد استفاده قرار میگیرند.

بروشور دولتی برای کسب و کارهایی که در زمینه تکنولوژی میخواهند کسب و کار خود را به مخاطبان خود معرفی کنند اغلب به کار می رود و بروشور های ۳ لتی که در بازار از بیشترین طرفداران برخوردار هستند اغلب برای کسب و کارهای ارایشی و معرفی کسب و کاری جدیدی که عکس ها و مطالب زیادی برای معرفی دارند به کار می آیند.

شما می توانید از بروشور دولتی یا ۳ لتی برای معرفی کسب و کار خود که به تازگی آن را شروع کرده اید، استفاده کرده و آنها را طراحی و چاپ کنید . این بروشورها می توانند در آغاز کار همراه شما باشند تا کسب و کارتان را به افراد بیشتری معرفی کنید .

    2 نظر


    • سلام مرسی از نظرتون،بروشور لت های زیادی داره اما تراکت فقط یک لت داره
      فرق بعدی اش هم که تو هزینه هم دخیل هست خط تا هستش که بروشور رو شامل میشه ولی تراکت رو نمیشه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×