آموزش پخش کردن تراکت

آموزش پخش کردن تراکت

آموزش پخش کردن تراکت

اگر تراکت ها با اصول درست طراحی شوند می توانند تبلیغات موثری برای کسب و کار شما باشند. طراحی تراکت به صورت مناسب و منحصر به فرد، مخاطب را وادار به دقت در مورد محصول و یا خدمات شما می کند و تصویر ذهنی زیباتری در ذهن ها به جا می گذارد.

فرآیند پخش تراکت

علاوه بر مواردی که در طراحی و چاپ تراکت باید در نظر گرفته شود، پخش تراکت هم باید به درستی و با برنامه ریزی صورت گیرد.

برای نتیجه بخش بودن تراکت ها، پخش تراکت از عوامل مهم و موثر به شمار می آید. تراکت را به صورت منظم هر ماه پخش نمایید و از چاپ و پخش تراکت بعد از یک دوره نا امید نشوید. حتی بعد از رسیدن به نتیجه، این کار را متوقف نکنید و قدرتمند جایگاه خود را حفظ کنید. زیرا پس از گذشت زمان به راحتی مردم شما را فراموش خواهند کرد. پس از هر بار چاپ و پخش تراکت، بازخورد ها را بررسی و مشکلات را برطرف کنید و تراکت ها را از سری قبل بهینه و بهبود بخشید.

در انتخاب شخصی که قرار است تراکت ها را پخش کند دقت کنید تا پخش به صورت حرفه ای و درست انجام شود. کسی که تراکت را پخش می کند نقش بسیار مهمی در اثربخش بودن تبلیغات شما دارد.

شناخت جامعه هدف

هر چقدر که شناخت جامع تری از بازار هدفتان داشته باشید مراحل کار شما ساده تر خواهد شد. شناخت مخاطب به شما کمک می کند تا بدانید که از چه ترکیب رنگی ، تصاویر و متنی استفاده کنید و در چه مکان هایی تراکت ها را توزیع نمایید تا جوابدهی مناسب تری داشته باشید. پس با دقت کافی بازار هدف و مخاطب را شناسایی کنید. اگر شخصی به این جامعه هدف دقت نکند مطمئنا اشتباه بزرگی انجام داده و خسارت های مالی زیادی را باید پرداخت کند. بعنوان مثال مجموعه ای که کار برگزاری کلاس های کنکور را انجام می دهد می تواند تراکت خود را در نزدیکی مدارس برای مخاطبینی که به این موضوع نیاز دارند پخش نماید.

یک مثال ساده:

فردی که میخواهد تراکت های یک قالیشویی را پخش کند بهترین مکان پخش در مناطق مسکونی میباشد نه مناطق تجاری

مکان مناسب برای پخش تراکت

بهترین مکان را برای پخش تراکت انتخاب کنید. تراکت ها را در اطراف محل کسب و کار خود پخش کنید تا همه افراد منطقه با کسب و کار شما آشنا شوند این راهکار به عنوان مثال برای رستوران ها بسیار مفید خواهد بود.

روش های مختلف پخش تراکت

تراکت تبلیغاتی معمولا با چندین روش متعدد توزیع و پخش می گردد. که از آن جمله می توان به پخش کردن توسط شخصی در محدوده ای مشخص، فرستادن به درب منازل، توزیع کردن بین مردم در نمایشگاه ها، مراسم های خاص و همراه با ساک های خرید اشاره کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.